AdXpose – o solutie si pentru .ro?

10th August, 2010 - Posted by admin - 2 Comments



Ma intreb: cate dintre regiile de vanzare publicitate online din Ro ar accepta o astfel de solutie de verificare? Si mai mult: cate dintre ele ar accepta decontarea campaniilor in functie de rezultatele acestei verificari?

Infricosator – nu? :)

adex

Cateva explicatii scurte:

Domain verification – identifica domeniile/site-urile pe care a fost livrat ad-ul in cazul in care cumperi RON sau ROS.
Placement verification – nr de Ad IMPs de pe fiecare pozitie din site.
Ex: Daca ai 2 box-uri pe o pagina, unul in primul ecran si altul in al 15-lea – poti sti exact pe cate afisari ai avut pe fiecare.
sgp

Utilitatea acestei solutii e mai mare pe o piata precum cea din UK pentru ca aici se folosesc multe blind networks/ad exchange networks, dar inclusiv pentru publisheri independenti ajuta. Am vazut studii de caz oarecum amuzante in care campaniile au fost desfasurate la preturi “premium” iar in rapoartele de verificare predomina rosul acela (pentru bad placements, etc)

Similar Posts:

2 Comments

Gabi Boaca

August 13th, 2010 at 11:29 pm    


Carmen, este un vis frumos si una dintre jucariile misto din vest. Dar din experienta stim cu totii ca piata din RO inca nu a ajuns la stadiul la care sa permita tool-uri de genul asta. De ce nu permite? Pentru ca suntem inca la nivel de 3-5% din consumul de publicitate.
Sa fim seriosi, la noi agentiile inca nu ruleaza campaniile prin adserverul propriu pentru eliminarea duplicarii, iar rezultatul campaniilor se masoare in CTR. Trebuie sa mai treaca mult timp pana sa ne putem juca cu asa ceva.

PS: iti inteleg entuziasmul, cred ca toti suntem incantati de “jucariile”oamenilor de online din afara (UK, US, etc). :)

admin

August 14th, 2010 at 5:11 pm    


Vezi poate nu ma mai intorc acasa din cauza ta :))

Leave a reply

Name *

Mail *

Website