Ce ne mai spun datele SATI despre siteuri

9th July, 2008 - Posted by admin - No Comments

Acum cateva zile, ne-a fost instalat modulul de SATI in Sesame. Spre dezamagirea mea, a ramas aceeasi interfata neprietenoasa a printului si probabil ca va dura o vreme pana vom reusi sa folosim la maxim datele din spate. Asta mai ales in conditiile in care nu avem un help support dedicat modulului.
La print aveam 8,996,000 base population pe cand la online avem 3,909,000. In traducere libera, in momentul in care folosim datele acestui studiu, avem in vedere 3,909,000 utilizatori unici ai internetului (ar mai fi de mentionat ca si internetul este format numai din site-urile cuprinse in studiu si ca in acest val de date sunt cuprinse 128 site-uri, oct’07 – feb’08).
In functie de sex, splitul arata astfel: 1,901,000 femei si 2,008,000 barbati.
Mai jos, am scos primele 10 site-uri in functie de audienta targetului feminin (fara niciun alt filtru de varsta, statut social sau alte criterii).

Conform datelor, pe neogen regasim 13.1% dintre femeile utilizatoare, respectiv 249,031.
Urmeaza softpedia cu 174,900 dupa care ejobs cu 169,190
Deci pe primele 3 locuri, nu avem niciun site de nisa pentru femei.

Pe target masculin, se schimba situatia si pe primul loc vine softpedia cu 16.6% dintre barbatii utilizatori de net. (333,328 barbati). Urmeaza neogen cu 236,944 si apoi gsp.ro cu 200,800. (10%)

Despre afinitati si alti indicatori…in episodul urmator :)

Similar Posts:

No Comments

No Comments

Leave a reply

Name *

Mail *

Website